понедељак, 12. децембар 2016.

ENIGMATSKI VREMEPLOV (154) - ORBIS BR.51, 29.04.1983.









7 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Ovaj broj sam kupio u Zagrebu kada sam prvi put izašao u grad posle zakletve u JNA. Našao sam i prethodno broj (50) u kome mi je objavljen jedan rad. U ovom (51) nije bilo mojih radova.

Миле Јанковић је рекао...

U to vreme ja sam vec zaboravio na vojsku, bio sam otisao 7.oktobra 1980. (bio sam prva generacija koja je isla u vojsku pre fakulteta, to jest odmah po zavrsetku srednje skole), a izasao 1.septembra 1981. Kada je ovaj broj Orbisa izasao zanimao sam se na elektrotehnickom fakultetu, a enigmatikom se u to vreme nisam bavio.

Hajro је рекао...

Hvala Mile na ovom podsjećanju... ovaj je broj iz vremena dvotjednog izlaženja, u redakciji sam tek 5-6 mjeseci, bilo je puno posla, previše za jednog čovjeka... Posljednja skenirana strana je djelo Vjeće Tolja, košarkaške legende, znao je navratiti u redakciju... Po cijeli dan sam bio u redakciji pa bi me onda do sitnih sati Tonći upoznavao sa sarajevskim kafićima,

Анониман је рекао...

U jednom od broje Enigmatakog Časopisa u 1983godini bila je jedna nagradna igra.... Neznam u kojem broju iz te godine 1983 Zdravko Čolić je izvlačio dobitnike nagradne igre.... Medu dobitnicima sam i ja Ivo Obreza......Gdjs se mogu jos naci brojevi iz te godine??

Анониман је рекао...

Ukoliko imate sve brojeve iz 1983godine... Mogu li zamoliti da me kontaktirate na moj mail.... brezaivo@gmail.com
Unaprijed Hvala od Srca

Миле Јанковић је рекао...

Nažalost nemam te brojeve ORBISA, javite se uredniku Slavku Bovanu (u to vreme) možda on ima te brojeve Orbija (adresa je https://enigmatikatio.blogspot.com/)

Анониман је рекао...

Hvala puno puno Hvala vam od srca