субота, 5. октобар 2019.

Današnje Večernje Novosti

Večernje Novosti, 05.10.2019.

3 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Vlada je jedan od najboljih ljudi koje poznajem - toliko ljudskog u jednom čoveku je prava retkost u današnje vreme. A novinari ne bi bili novinari da nešto ne prečuju, nenamerno ili namerno pogrešno napišu: nije bilo finale već borba za mesto u superfinalu. U najužem krugu smo bili: Vladimir Krnač, Milica Jokanovic (lovkinja u "Poteri"), Mihajlo Nejkov i ja (možda je bio još neko, ali je to bilo pre desetak godina, a ne pre šest kako piše u tekstu, pa se zaboravilo). Na kraju je prošao Mihajlo Nejkov, moj Nišlija, koji je ušao u to superfinale i na kraju pobedio sedmoricu svojih protivnika. Osvojio je montažnu kuću koju nikada nije dobio jer je trebalo keširati dosta para da bi mu je uopšte dopremili i montirali. Istina je da sam Vladu dobio sa 100 poena razlike. Pre nego što su se uključile kamere rekao sam Vladi: razbiću te sa 100 poena razlike, pa je nastao smeh u studiju. Smejali su se svi: voditeljka, kamermani, organizator snimanja, nekoliko takmičara i takmičarki koji su čekali da ja i Vlada završimo snimanje, pa da oni dođu na red (u toku jednog dana, za one koji ne znaju, snima se obično po OSAM emisija!), ljudi u režiji... Sada pokojni TV režiser koji je radio "Slagalicu", Živojin Čelić, jedva nas je smirio da bi otpočelo snimanje. Neverovatan događaj koji, eto, ne pamtim samo ja.

Miroslav Cvetković је рекао...

Na Jutjubu imam svoj kanal na kome je više od sedamdeset snimaka kviz-emisija u kojima sam učestvovao i koje je pregledalo skoro 700 000 ljudi. Ovu "Slagalicu" nemam. Nisam uspeo da je snimim kad je emitovana, a nisam je ni kasnije nabavio od kolega kvizaša.

Миле Јанковић је рекао...

Ja sam mislio da je najbolji onaj sa nekom figuricom.
Očigledno da sam pogrešio.