недеља, 1. јун 2014.

E, OVO SU MAJSTORIJE!!!

Ovde prenosim 3 dela teksta iz VESNIKA br.38, kojeg izdaje EK "NOVA ZAGONETKA", (kompletan Vesnik br.38 možete skinuti sa sajta ESS-A) pa prosudite sami kakav je Milorad Živanić, ja sam dosta pisao o njemu, pa bi sada bilo poželjno da svoj komentar na ove tekstove daju njegovi portparoli Slavko Bovan i Mladen Marković, a naravno i drugi enigmati.

CITAT 1.
"5. Сарадња са београдским дневним новинама «АЛО!»
Сарадња Енигматског савеза Србије са дневним новинама «АЛО!» (припрема ениг-
матског додатка на 16 страница, који иде сваке недеље као подлистак ових новина),
започета је 16. маја 2010. године, када је изашао први број подлиска «АЛО! разбибри-
га». Овај посао је уговорио Енигматски клуб «Нова загонетка», али је због знчаја ове
сарадње договорено да у импресуму стоји Енигматски савез Србије, при чему је уређи-
вање испред нашег клуба препуштено Милораду ЖИВАНИЋУ. Пошто је у овом послу
наш клуб имао знатне активности, то је у клупску касу од месечног износа хонорара
уплаћивано 10,0%. Од 12. маја 2013. године (153. број) до броја 186 (29. децембар
2013) (укупно 34 броја) и од броја 1 (5. јануар 2014) па до 4. маја 2014. године (број18)
(мањи формат, на 24 стране) публиковано је укупно 52 броја овог енигматског
подлиска. Пошто се у овом издању појављује и читав низ немрежастих загонетака, чланови нашег клуба су прилично присутни са радовима, јер се добар број њих бави и
овим енигматским дисциплинама.
Међутим, од броја 144 (3. март 2013) до броја 164 (28. јули 2013) (21 број) и од
броја 174 (6. октобар2013), па до данас (за 13 бројева у 2013. години и 18 бројева у
2014. години), Милорад ЖИВАНИЋ је самовољно одлучио да више не даје проценат од
хонорара за ову сарадњу Енигматском клубу «Нова загонетка», иако је члан Председ-
ништва овог клуба. На овај начин он је оштетио клуб за 52 х 900,00 = 46.800,00 дина-
ра!Како се одвија даља сарадња и како иде исплата хонорара сарадницима – то је за
клуб непознаница, јер је Милорад ЖИВАНИЋ овај посао потпуно приватизовао, зане-
марујући интересе клуба и сарадника. Мислимо да је ово недопустиво и да је кулмина-
ција крајње некоректности према колегама, а израз једне невиђене дрскости."

CITAT 2.
"3. Главни разлог за недовољно средстава у клупској каси је ускраћивање про-
цента од добијених хонорара за сарадњу у подлиску «АЛО! разбибрига», у недељ-
ном додатку дневних новина «АЛО!». На Скупштини ће се покренути питање одго-
ворности члана Председништва клуба Милорада ЖИВАНИЋА, уредника овог изда-
ња, именованог од клуба, који је самовољно одлучио да ова средства преусмери
себи, иако је клуб био иницијатор уговарања ове сарадње."

CITAT 3.
"У неколико наврата ЕК «Нова загонетка» је извршио позајмице Енигматском савезу
Србије: Завршни рачун за 2012. годину 5.000,00 динара; Послужење на свечаној сед-
ници Скупштине ЕСС – а 16. марта 2013. године 6.000,00 динара; Каталогизација књиге
«Библиографија српске енигматике» 1.800,00 динара (2013); Износ клупске чланарине Радомира Станојковића уплаћене на рачун ЕСС – а 500,00 динара (2014), што укупно даје 13.300,00 динара. Овде нису укључене позајмице за умножавање и слање «Гласника» ЕСС – а, као ни за плаћање годишњих претплата за интернетски сајт."

8 коментара:

Синдикат Слога је рекао...

Sami su krivi za ovo i za tragikomično stanje u ESS.
Izabrali su ga za predsednika i sada se moraju nositi sa posledicama toga.
Kada smo Mile, Zoran i ja pokušavali da "otvorimo oči" enigmatskoj javnosti šta se krije iza lika MŽ, ispali smo crne ovce.
On je nasamario svoje klupske kolege, pa šta mi ostali da očekujemo.
Uništava ESS iz dana u dan, a svi ćute i podilaze mu.
Alal vam pendrek drage kolege, samo tako nastavite!

Миле Јанковић је рекао...

Najsmešnije je ovde da ESS nema novaca (baš za najosnovnije potrebe) pa mora da mu pozajmi Nova Zagonetka koja takođe nema velika sredstva, a MŽ uživa u "plodovima svoga rada".

Quizmaster је рекао...

Mogao bih ovaj zicer da iskoristim i karam neke kretene koji su mi prethodnih godina zagorčavali život (i još uvek to rade) svojim lažima, prevarama i raznim idiotarijama, ali polako... Doći će svi na red i svako će dobiti po zasluzi. Do tada, sačekajmo skupštinu EK "Nova zagonetka", jer to će sigurno biti novo "lijepo druženje" s kojeg ćemo verovatno dobiti neke pravovremene i poluistinite informacije. Nova zagonetkaaaaaaaaa!

Миле Јанковић је рекао...

Znate kada će Živanić da isplati nagrade sa konkursa povodom 100 godina ukrštenih reči - nikada, objavio je samo rezultate za anagram, a za ukrštene reči ko zna kada će biti objavljeni, a Glasnik ESS-a može samo da se sanja da će biti objavljen. Poštenjačina nema šta.
Nema njegovih portparola da se jave.

Mandrak је рекао...

Dragi moj Jankoviću, ja nikada nisam bio ničiji portparol, a ni advokat, pa ne znam da li bi u ovoj situaciji išta moglo biti rasvetljeno mojim komentarom, ali pošto si ga tako svečano prizvao, nije mi problem da napišem ono što mislim (i ono što znam).

Pretpostavljam da si moje ime doveo u vezu sa ovim pamflet-optužbama zbog prethodnog komentara, kojim sam pokušao da ti skrenem pažnju na činjenicu da je tvoje bavljenje "Alo razbibrigom" postalo neukusno. Da podsetim: odložio si argumente i zamenio tezu, pa si svoj animozitet prema Živaniću izrazio ismevanjem njegovog enigmatskog rada. S obzirom na to da se mesecima, zapravo godinama, predstavljaš kao božji izaslanik koji ludo želi da spasi ESS, a možda i Novu zagonetku, od pokvarenog i nepoštenog Živanića, izgledalo je kao da si izgubio kompas i da više od ne znaš kako da ga opanjkaš, pa si se spustio na najniži mogući nivo i pokušao da ga diskredituješ kao enigmatu - kad već ne možeš drugačije.

Evo, ovako: meni je malo neverovatno da su sve oči uprte u taj mali "Alo" dodatak, i da su se sve te sede i mudre glave ujedinile, ne bi li udruženim vijugama sračunale koliko ih je ojadio drski i samovoljni, ali ipak izabrani predsednik, utajivši... hm... porez. Čak mi je i neprijatno, jer dosad nisam imao pojma da učestvujem u nečemu što se toliko prati, što je toliko važno za opstanak kluba, možda i čovečanstva, i što je, jelte, prepuno kontroverzi.

Da vidimo šta ja znam o tome: kao jedan običan saradnik, takoreći: najamni radnik iz provincije, niti imam uvid u ono što se dešava u Beogradu, niti me zanima. Nisam se nudio, nisam pitao koliki je honorar, ne znam koliko se odvaja za harač. Čovek me je pitao hoću li da radim, i ja sam pristao. Ko tu kome plaća, ko je kome dužan za kiriju, za preporuku, za babino zdravlje, i na čiji račun sve to ide - mene uopšte ne interesuje. Ja uradim ono što se od mene traži i dobijem svoj honorarčić, koji se, koliko znam, krnji na ime pomenutog poreza. Da li te pare idu u klupsku kasu, u Dunav ili u WC šolju, potpuno mi je svejedno, jer jednaku vajdu imam od svih opcija.

Najlakše je optužiti istaknutog pojedinca, ali je problem verovatno malo masovniji. Odnosi između saveza, kluba i predsednika su očigledno neusklađeni, ali i dalje nema osnova za tvrdnju da je u tom kalamburu Živanić crn, a da su svi ostali beli, naivni i nevini.

Миле Јанковић је рекао...

Mandrak, zahvaljujem na tvom mišljenju (nebitno kakvo je), treba saslušati sve strane šta imaju da kažu.

Slavko Bovan је рекао...

Ma, kazao bih i ja pokoju riječ i na internetu, a ne (samo) uživo da ima ikakvog efekta. Šta god kažem naći ću se u uvodnom tekstu bilo čega na ovom i sličnim mjestima. Pojedinci uopšte ne čitaju šta ja pišem, već "ošini po Slavku!" jer je portparol, produžena ruka i sl. Začudo, iako promovišem "Kviskotekino" takmičenje na sva zvona, nisam Pauletićev čovjek, produžena ruka i sl. Hajde malo po tom pitanju - prst na čelo!

Mene fascinira vaša (malo slovo!) totalna opsednutost Živanićem. Ako neko misli da čovjek pravi nekakav prekršaj, lijepo podnesite prijavu nadležnim organima i skinite se meni s grbače.
Isti taj Lazarević u Vranju na moju direktnu prozivku kaže da ne Živanić ne čini ništa što se nisu dogovorili. Dakle, neka malo oni to razriješe između sebe. Eto prilike u subotu, kad već nisu dosad.

Mile, molim te, kada već opsjednuto napadaš čovjeka (imam sličnih iskustava sa dva-tri lika koji su opsjednuti mnome) budi malo razumniji u napadima. Ima li ikakvog smisla tvom mrskom neprijatelju nabijati na nos i ono što nije bilo za njegovog vakta:
CITAT 3.
"У неколико наврата ЕК «Нова загонетка» је извршио позајмице Енигматском савезу
Србије: Завршни рачун за 2012. годину 5.000,00 динара; Послужење на свечаној сед-
ници Скупштине ЕСС – а 16. марта 2013. године 6.000,00 динара; Каталогизација књиге
«Библиографија српске енигматике» 1.800,00 динара (2013); Износ клупске чланарине Радомира Станојковића уплаћене на рачун ЕСС – а 500,00 динара (2014), што укупно даје 13.300,00 динара. Овде нису укључене позајмице за умножавање и слање «Гласника» ЕСС – а, као ни за плаћање годишњих претплата за интернетски сајт."

Slavko Bovan је рекао...

Znam, pogriješio sam što sam se oglasio, ali eto...!