понедељак, 3. април 2017.

REGISTRACIJE, REGISTRACIJE, REGISTRACIJE............

Videli ste da je ovih dana živa prepiska oko datuma preregistracije ESS-a, koju predvodi Slavko Bovan. Njegova zamerka je što je u APR upisan datum 10.3.2017.
Evo da vidimo kako je Slavko Bovan registrovao Enigmatski klub Kikindu.
REŠENJE
STATUT

Iz priloženog se vidi da je osnivačka skupština EKK bila 21.8.2016. u Čačku, pa je u rešenje iz APR-a upisan taj datum, kao datum osnivanja EKK. Ja sam bio u Čačku, ali ovu skupštinu nisam video, možda su se i sastali u nekom kafiću, ali to za dalju priču nije ni bitno.

Kao što je poznato, EKK je osnovana 14.3.2015. na osnivačkoj skupštini u Kikindi. Kompletnu dokumentaciju o ovome Slavko Bovan je dostavio ESS-u pri zahtevu za učlanjenje EKK u ESS.

Postavlja se pitanje zašto je Slavko Bovan u prijavi za registraciju u APR, upisao drugi datum osnivačke skupštine?

Pa, jednostavno da ne bi morao da plati dodatnu taksu od 6.000 dinara za neblagovremenu podnetu registracionu prijavu u APR-u.
Posledice ovoga su, da je Slavko Bovan, jednim potezom olovke, izbrisao 17 meseci rada EKK, izbrisao je 20 ljudi koji su bili osnivači (napomena: ne znam koga je sve naveo kao osnivače, možda su isti ljudi i navedeni kao osnivači), izbrisao je odličnu manifestaciju povodom Dana Ludaje, izbrisao je sve aktivnosti koje ste do tog datuma (21.8.2016.) imali. Sve je to organizovao Slavko Bovan, a ne EKK (tako kažu papiri iz APR-a).

I sada vi svi procenite da li je veća greška (ko je kome naneo veću štetu) što na rešenju ESS-a, gde je menjana samo ADRESA, upisan drugi datum, ili što je Slavko Bovan pri registraciji svog kluba prošle godine upisao drugi datum osnivanja, tako je to sada 21.8.2016.
Ovo treba da procene članovi EKK koji napadaju ESS.

U ovo naše vreme, 6.000 dinara za jednu neprofitnu organizaciju nije malo, tako da je sasvim normalno da se sva udruženja, rukovode tim da "što da platim više kad ne moram", i dok je u slučajevima promena adresa, ovlašćenih lica, pečata manje bitan datum koji je naveden u prijavi, dok za prijavu o datum osnivanja ja bih dobro razmislio da li prekrajanje dotadašnje istorije mog kluba vredi uštedeti tih 6.000 dinara.

Sve ovo je skinuto sa APR-a.

Ne bih ja o ovom ni pisao da nije Slavko prvi izneo svoju zamerku (datum 10.3.2017), a on je to isto uradio još 21.8.2016.

Slavko slobodno može i da komentariše ako želi.




6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Zainteresovani mogu moj odgovor na ovaj pamflet pogledati na blogu "Enigmatika(tupljenje i oštrenje)" u postu Eroteka(303).

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Обећао сам одговор за данас, па укратко: Миле ме је у многим стварима претекао- већ је одговорио, а ја имам још неке стварчице, али о том потом.
Славко, немој бркати неке ствари. Миле није мој учитељ (камо среће да јесте). Мора се признати да је Миле један од најбољих енигмата, и да се од њега може много тога научити. Многи а поготово ти. Очигледно то вам и смета...
Ах, само једно да не заборавим: јадно је и тужно то да неко, чији је блог (можда) најчитанији- преко овог блога обавештава да могу његове коментаре да читају на блогу ЕНИГМАТИКА ТИО.

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Živadine, obaveštenje je bilo upućeno onima koji se informišu samo preko ovoga bloga da neko ne pomisli kako neću da odgovorim na ovaj pamflet, a onda neki (kao npr. Ti) zbog tog mog postupka (neodgovaranja) pamflet prihvati kao istinitu informaciju. Ako je potrebno mogu i ovdje da odgovorim stavku po stavku.
Slažem se, od svakog se može ponešto naučiti. Svakog dana naučim nešto novo.
Evo danas sam naučio da ljudi prihvataju kao normalno da na jedno obično pitanje: "Da li je falsifikovan zapisnik?" odgovori: "Nema veze, i ja (Slavko, Živadin, Pera, Žika,...) pristajem da koristite moje ime u lažnom prikazivanju činjenica" postaju prihvatljivi. Ja ne prihvatam, a Ti se slobodno potpiši da si bio u BG tog datuma. Ili se nemoj potpisati, već se udalji od problema tako što ćeš me i dalje nazivati "Onaj koji rovari" (Preporučujem da se pročita značenje riječi "rovariti", jer je mnogi koriste u pogrešnom značenju. Sve radim javno. Što neću reći javno, neću ni u četiri oka)
Koliko shvatam, dragi Živadine, Ti smatraš da dobro za srpsku enigmatiku prihvatanje svega što potura ESS, a da rovare oni (ja) koji kažu da ne dozvoljavaju da se njihovo ime pominje u lažnim zapisnicima, sa nepostojeće skupštine.

Nikad nisam sporio enigmatsko umijeće MJ, i ako treba, opet ću ponoviti da je on mnogo bolji enigmata od mene, jer uopšte nije biti teško biti bolji od mene koji sam jedan sasvim prosečan enigmata. Je li ova izjava dovoljna ili treba da mu se klanjam do zemlje, ili treba da idem bankete koje on organizuje?!

Dragi Živatine, možda treba da razmisliš o svojoj odgovornosti, i odgovornosti MJ u ovo ujdurmi. Da me nisi, dragi Živadine, prozvao jer sam "donio šturu informaciju na TIO", a ne ovako iscrpnu, dobru, pravu, opširnu kao MJ, ne bih detaljno čitao to što piše u dokumentima koja su usvojena na osnovu imaginarne skupštine. Dakle, da se nisi miješao u uređivaćku politiku TIO, sve bi prošlo bez mog javljanja.
Da li sam ja ili je Mile JAVNO obajvio ovo što je trebalo ostati tajno? Slično je bilo i onda kada su javno objavljeni honorari koje ESS dobija od lista Alo, pa su se javili neki sa nižom cijenom.
Da podsjetim, tada sam dobio ozbiljne prijetnje (baš ozbiljne) sa najvišeg nivoa, da će mi se nešto loše dogoditi ako se sazna da sam ja taj koji je ponudio nižu cijenu. Sumnja da sam ja taj došla je iako su svi upoznati sa činjenicm da takve stvari nikada ne radim, i da nikada ne narušavam interese kolega. To se nikad nije dogodilo, niti će se dogoditi. Upravo suprotno! Usput rečeno- Nikad nisam imao nikakav kontakt s nekim iz te redakcije, osim onog pisma EKK koje je javljo objavljeno. Badava, pošto je šteta nanesena, ubrzo je rečeno "Puj, pike, ne važi", a prijetnje meni su naprasno zaboravljene. Niko da se sjeti da kaže: Izvini, bio sam magarac što sam tako nešto i pomislio (Dovoljno bi bilo samo "Izvini", ali ovaj ostatak ne bi škodio, jer pojačava utisak).
Da ponovim - Svi mi odgovaramo za svoje postupke.

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Уљудно је то од тебе, Славко, што ме називаш "драги Живадине", али, колико сам ти драг- е то ја већ знам. И то веома добро...
И још нешто: шта тебе боли уво за моју одговорност. Понајмање ми требају савети једног правника, а ако ми, недај боже и затребају, сигурно нећу ангажовати Славка Бована.