понедељак, 16. април 2012.

Пристижу радови за Прво првенство Србије у енигматици

Почели су да пристижу радови за Прво првенство Србије у енигматици.
До сада су радове послали:
РАЈКО КУЗМАНОВИЋБеоград, послао је више малих скандинавки, па очекујемо радове и за друге дисциплине.
РЕШАД БЕСНИЧАНИН – Нови Пазар, послао је радове за свих шест дисциплина, а пирамида није добра јер прва реч није синтагма, па очекујемо да нам пошаље другу.
МИОДРАГ ТОШИЋ – Београд, послао је радове за свих шест дисциплина.
ВОЈИН КРСМАНОВИЋ – Зворник, послао је радове за четири дисциплине, а очекујемо да добијемо и ребус и анаграм.
БРАНИСЛАВ НИКИЋ – Пожаревац, послао је пирамиду, ребус и квадрат, па очекујемо да добијемо и велику и малу скандинавку као и анаграм.
ЈОВАН ВУКОВИЋНова Пазова, послао је радове за свих шест дисциплина.

6 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Hajde Mile daj neki podatak, makar koliko je ljudi učestvovalo.

Миле Јанковић је рекао...

Био сам ових дана болестан (и још сам) па сам тек сада видео коментар. Иначе Бане, учествовало је укупно 20 такмичара, ни много ни мало, али такво је опште стање и расположење према мени. Уколико брзо оздравим мислим да би резултати могли да буду објављени до краја недеље, евентуално после 20. маја.

Анониман је рекао...

Ja sam stigao da pošaljem samo rebus iako sam namjeravao da učestvujem u svim disciplinama. (Pritisle obaveze na sve strane. Čak sam zaboravio i na one indirekte i slovne rebuse za Memorijal čika Stanka. Počeo sam da se igram slovima i indirektima, nešto sam i sastavio, a onda sam sve smetnuo s uma)

Ovakva takmičenja, kao što je ovo Jankovićevo, svakako valja podržati.
Nadam se da će ih biti još.

Mile želim ti brz oporavak i tobre takmičarske radove.
Slavko Bovan

Анониман је рекао...

A hoće li bit rezultata?

Миле Јанковић је рекао...

Нажалост још нисам оздравио(одужила се ова моја болест), али се надам да ће до следеће контроле код лекара (среда 13.6.) ствари доћи на своје место, и после тога једини задатак ће ми бити да што пре објавим резултате и да исплатим награде учесницима.

ivan је рекао...

Da li će nekad izaći spisak radova?

Ivan