субота, 29. децембар 2012.

5352 (РЕКОРД НАД РЕКОРДИМА)

   Вероватно се питате шта значи наслов (5352) овог пост. Читајући разне блогове, енигматске књиге, и у разговору са другим енигмата, често се чује колико је који енигмата објавио енигматских радова у енигматским часописима и другим новинама. Често се те бројке "надувају" ради своје рекламе и величања самог себе. Енигмати се фрљају са хиљадама, па чак и десетинама хиљада тобож објављених радова. Ја сам евиденцију својих објављених радова водио до 1998. године, и након тога сам престао то радим искључиво због недостатка времена и великих обавеза око припремања часописа за штампу. Сада сам био знатижељан да знам колико отприлике имам објављених радова па сам за почетак статистички обрадио 2012. годину (остале године ћу урадити постепено како будем имао времена). И дошао сам до бројке од 5352 објављена енигматска рада што је вероватно рекорд по броју објављених радова у штампаним медијима у једној години. Било би пожељно када би и други енигмати (нарочито они који имају хиљаде и хиљаде објављених радова) на овај начин приказали своју статистику објављених радова, али то се наравно неће догодити.
                                                                                                                              Миле Јанковић 

Попис часописа и новина у којима сам објављивао 2012.године.
                         ИЗДАЊА  "EN-PRESS"-а
КВИЗ СПЕЦИЈАЛ.......................266 скандинавки.
ПИРАМИДА.................................160 скандинавки.
ПИРАМИДА ЕКСТРА ...............280 скандинавки.
МИНИ ПИРАМИДА....................140 скандинавки.
ПИРАМИДА СПЕЦИЈАЛ......... 269 скандинавки.
МИНИ ЧВОР................................105 скандинавки.
ЧВОР.............................................100 скандинавки + 2 магична штита.
ЧВОР СПЕЦИЈАЛ..................... 284 скандинавки.
МИНИ ФЕНИКС......................... 120 скандинавки + 1 магични штит.
ФЕНИКС ........................................69 скандинавки + 2 магична штита.
ПРЕДАХ ......................................120 скандинавке, класичне, беле + 2 магична штита + 2 квадрата + 2 пирамиде + 6 осмосмерки.
ПРЕДАХ СПЕЦИЈАЛ................ 246 скандинавки.
МАЛА УКРШТЕНИЦА ................121 скандинавке, класичне, беле + 3 магична штита + 2 квадрата
КВИЗ ОСМОСМЕРКА................. 50 осмосмерки.
ПРЕДАХ ОСМОСМЕРКА........... 50 осмосмерки.
          
                  ИЗДАЊА "М&Б-COMMERCE"-а
МИНИ ОРБИС............................ 140 скандинавки.
МИНИ ТЕСТ................................ 120 скандинавки + 1 магични штит.
МИНИ СЕЗАМ............................ 140 скандинавки.
СЕЗАМ......................................... 210 скандинавки.
СЕЗАМОВА СКАНДИНАВКА.. 184 скандинавки + 4 магична штита.
ТЕСТ .............................................100 скандинавки.
МАЛА СКАНДИНАВКА............. 120 скандинавки.
ЗАБАВА....................................... 140 скандинавки.
ОРБИС......................................... 200 скандинавки.
СКАНДИНАВКА.......................... 210 скандинавки.
СУПЕР СКАНДИНАВКА............. 70 скандинавки.
ЕКСТРА СКАНДИНАВКА........... 70 скандинавки.
МЕГА СКАНДИНАВКА................ 70 скандинавки.
МЕГА ОСМОСМЕРКА.............. 200 осмосмерки.
СУПЕР ОСМОСМЕРКА.............. 50 осмосмерки.
ЕКСТРА ОСМОСМЕРКА............ 50 осмосмерки.

Дневни лист "Дневник"..........360 скандинавки.
ТВ-Магазин у Дневном листу "Дневник" ...52 скандинавке.
Д-Магазин у Дневном листу "Дневник"......50 скандинавка + 50 бела укрштеница.

Дневник лист "Пресс".....358 скандинавки.
...............................................................................
УКУПНО: скандинавке, класичне и беле укрштенице...........4924
                  осмосмерке .................................................................406
                  магични штитови............................................................15
                  магични квадрати............................................................5
                  пирамиде и клинови ....................................................... 2
---------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                        ТОТАЛ:   5352
што значи да сам објављивао 446 рада месечно, односно 14,66 радова дневно.

9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Podržavam.
Ja sve što pronađem objavljeno objavljeno u listovima imam arhivirano u 51 knjizi (za sad i povećoj kutiji za prošlu godinu). Još nisam obradio 2012. godinu (iz objektivnih razloga) ali imam podatke za 2011. koja je arhivirana u 48, 49 i 50. tomu. Prvi broj u 2011. godini je 20.854 a posljednji 22.278, što znači da sam objavio 1424 komada (manje nego u 2010).

5352 jeste broj za divljenje.

Slavko Bovan је рекао...

Dakle, što se mene tiče dogodilo se!
Na papiru (crno na bijelo) imam u arhivi oko 24.000 zagonetaka (jedno 10.000 ukrštenica) ali sam sasvim siguran da mi je promaklo makar 4.000 (za 2.500 znam i u kom periodu!). Na mom blogu stoji broj 25.000 jer je to zaokruženo između 24.000 arhiviranih i 28.000 (vjerovatno) objavljenih.

Svi koji su znatiželjni da to vide moju arhivu, mogu da navrate na kafu u Kikindu.

(Vjerujem da Mile kada je pisao ovaj tekst nije mislio na mene, ali neupućeni posjetilac blogova mogao bi steći takav utisak)

Миле Јанковић је рекао...

Нисам Славко мислио на тебе, већ сам мислио уопштено, јер када се погледа књига "Лексикон енигмата Србије", види се које су то огромне бројке објављених радова. Када би се сабрали сви бројеви објављених радова свих енигмата, мислим да толико није објављено часописа у Србији (и у бившој Југославији) са толиким бројем енигматских радова. Због тога сам изнео предлог како би било добро да сваки енигмат направио на овај начин статистику својих објављених радова. Када неко каже да је објавио рецимо 2-3 хиљаде радова, то баш не мора да значи ништа, међутим ако направи комплетан попис где је и колико радова објавио, онда може да се добије реална слика о броју објављених радова.

Анониман је рекао...

Ja sam takođe u početku beležio objavljene radove i imam popunjenih 6 svesaka (mali format, karo 100 stranica). Međutim vremenom sam gubio volju te sam zapeo kod 2000. godine, no sada, pošto je zimsko vreme, počeo sam ponovo da beležim. Nadam se da ću ove godine konačno uspeti da napravim popis svih mojih radova, uz neko malo odstupanje. Tu sam negde oko 7000 objavljenih radova, što kada pogledam gornje kolege i nije neki broj, a pošto mi je većina radova ukrštenice svih mogućih oblika, onda i nije loše. Nekome broj objavljenih radova ne znači ništa, to je samo radi statistike. S druge strane nekome je možda bitniji kvalitet tih objavljenih radova.
PS Ovo je moj prvi objavljen komentar kod Mileta
Lozničanin

Анониман је рекао...

Želeo bih da počnem da se ozbiljnije bavim izradom ukrštenih reči i enigmatikom uopšte. Pored entuzijazma i ljubavi ka sklapanju enigmatskih zagonetki, postoji i druga strana, a to je da li se tu može nešto i zaraditi. Recite mi molim Vas koliko je ovaj posao isplativ tj. koliko se novca može dobiti prosečno po jednom enigmatskom radu (naravno, pod uslovom da je kvalitetan i da neko uopšte želi da ga otkupi)?

Анониман је рекао...

I mene zanima odgovor na isto pitanje. Hvala vam unapred!

Миле Јанковић је рекао...

Nažalost situacija u srpskoj enigmatici je takva da trenutno ne može da se govori o nekoj zaradi. Razloga je više, velika većina enigmatskih časopisa je zatvorena za spoljnu saradnju, samo se može sarađivati u 4 enigmatska časopisa i to: Novosti Enigma i 3 Eurekina izdanja, a i tu su honorari mizerni ako se uopšte i isplate. Što se tiče saradnje u neenigmatskim časopisima i novinama, tu je sve zauzeto od strane drugih enigmata, tako da je tu jako teško ući.

Stevan Petrovic је рекао...

Da li koristite neki softver koji za vas automatski pravi ovoliki broj enigmatskih radova ili ih vi pravite? Zaista impozantan broj radova. Svaka cast!

Миле Јанковић је рекао...

Stevan Petrovic: videti ovaj link http://www.blogger.ba/komentari/4668/3458969/svi#10370788