четвртак, 3. октобар 2013.

SRETEN PERIĆ ŠAMPION SRBIJE U ENIGMATICI 2013. GODINE.

Pobednik Drugog prvenstva Srbije u enigmatici 2013. godine postao je Sreten Perić iz Loznice.

                                  Generalni plasman:

1.  60 bodova - SRETEN PERIĆ (5.000 dinara)
2.  52 boda - ZORAN RADISAVLJEVIĆ (4.000 dinara)
3.  41 bod - REŠAD BESNIČANIN (3.000 dinara)
4.  34 boda - SAŠA ČOLAKOVIĆ (2.000 dinara)
5.  32 boda - GORDANA JOVANOVIĆ-ŠARIĆ  (1.000 dinara)
6.  30 bodova - VLADIMIR ŠARIĆ (1.000 dinara)
7.  28 bodova - GORAN TOPLIČEVIĆ (1.000 dinara)
8.  27 bodova - JOVAN NOVAKOVIĆ
9-10.  24 boda - JOVAN VUKOVIĆ
9-10.  24 boda - BRANISLAV NIKIĆ
11.  13 bodova - KRSTA IVANOV
12-13. 10 bodova - IVAN ANDONOV
12-13. 10 bodova - DEJAN MINIĆ
14.  6 bodova - DEJAN SPASIĆ
15.  5 bodova - BRANKO MILOVANOVIĆ
16.  1 boda - DINKO KNEŽEVIĆ.

                               Plasman po disciplinama

SKANDINAVKA 14X20

1.  12 bodova - SRETEN PERIĆ (3.000 dinara)
2.  10 bodova - SAŠA ČOLAKOVIĆ (2.000 dinara)
3.  9 bodova - REŠAD BESNIČANIN (1.500 dinara)
4.  8 bodova - ZORAN RADISAVLJEVIĆ (1.000 dinara)
5.  7 bodova - KRSTA IVANOV
6.  6 bodova - GORAN TOPLIČEVIĆ
7.  5 bodova - VLADIMIR ŠARIĆ
8.  4 boda - JOVAN VUKOVIĆ
9.  3 boda - GORDANA JOVANOVIĆ-ŠARIĆ


KLASIČNA UKRŠTENICA 14X9

1.  12 bodova - REŠAD BESNIČANIN (1.500 dinara)
2.  10 bodova - SAŠA ČOLAKOVIĆ (1.000 dinara)
3.  9 bodova - GORAN TOPLIČEVIĆ (1.000 dinara)
4.  8 bodova - SRETEN PERIĆ
5.  7 bodova - ZORAN RADISAVLJEVIĆ
6.  6 bodova - GORDANA JOVANOVIĆ-ŠARIĆ
7.  5 bodova - KRSTA IVANOV
8.  4 boda - JOVAN VUKOVIĆ
9.  3 boda - BRANKO MILOVANOVIĆ
10.  2 boda - VLADIMIR ŠARIĆ


PIRAMIDA OD 12 SLOVA

1.  12 bodova - SRETEN PERIĆ (1.500 dinara)
2.  10 bodova ZORAN RADISAVLJEVIĆ (1.000 dinara)
3.  9 bodova JOVAN NOVAKOVIĆ (500 dinara)
4.  8 bodova - BRANISLAV NIKIĆ
5.  7 bodova REŠAD BESNIČANIN
6.  6 bodova - VLADIMIR ŠARIĆ
7.  5 bodova - GORDANA JOVANOVIĆ-ŠARIĆ
8.  4 boda - JOVAN VUKOVIĆ
9.  3 boda - DEJAN SPASIĆ


ANAGRAM

1.  12 bodova ZORAN RADISAVLJEVIĆ (1.500 dinara)
2.  10 bodova IVAN ANDONOV (1.000 dinara)
3.  9 bodova - SRETEN PERIĆ (500 dinara)
4.  8 bodova - GORAN TOPLIČEVIĆ
5.  7 bodova - GORDANA JOVANOVIĆ-ŠARIĆ
6.  6 bodova - SAŠA ČOLAKOVIĆ
7.  5 bodova - VLADIMIR ŠARIĆ
8.  4 boda - REŠAD BESNIČANIN
9.  3 boda - JOVAN VUKOVIĆ
10.  2 boda - JOVAN NOVAKOVIĆ
11.  1 bod - DINKO KNEŽEVIĆ
12.  1 bod - DEJAN SPASIĆ


REBUS

1.  12 bodova ZORAN RADISAVLJEVIĆ (1.500 dinara)
2.  10 bodova DEJAN MINIĆ (1.000 dinara)
3.  9 bodova - BRANISLAV NIKIĆ (500 dinara)
4.  8 bodova - REŠAD BESNIČANIN
5.  7 bodova - SRETEN PERIĆ
6.  6 bodova - JOVAN NOVAKOVIĆ
7.  5 bodova - GORDANA JOVANOVIĆ-ŠARIĆ
8.  4 boda - JOVAN VUKOVIĆ
9.  3 boda - VLADIMIR ŠARIĆ
10.  2 boda - DEJAN SPASIĆ
11.  1 bod - GORAN TOPLIČEVIĆ


MAGIČNI ŠTIT 6X8

1.  12 bodova SRETEN PERIĆ (1.500 dinara)
2.  10 bodova JOVAN NOVAKOVIĆ (1.000 dinara)
3.  9 bodova - VLADIMIR ŠARIĆ (500 dinara)
4.  8 bodova - SAŠA ČOLAKOVIĆ
5.  7 bodova - BRANISLAV NIKIĆ
6.  6 bodova - GORDANA JOVANOVIĆ-ŠARIĆ
7.  5 bodova - JOVAN VUKOVIĆ
8.  4 boda - GORAN TOPLIČEVIĆ
9.  3 boda - ZORAN RADISAVLJEVIĆ
10.  2 boda - BRANKO MILOVANOVIĆ
11.  1 bod - REŠAD BESNIČANIN
12.  1 bod - KRSTA IVANOV

Nagrade će biti poslate nagrađenima na kućne adrese u toku ovog meseca.
Svim učesnicima se zahvaljujem na učešću, i obaveštavam Vas da će raspis za Treće prvenstvo Srbije u enigmatici 2014. biti objavljen 1.1.2014. i prijem radova će biti do 30.04.2014. a rezultati i podela nagrada biće u junu 2014. godine (najverovatnije) na Enigmatskoj koloniji u Somboru.
Mile Janković.

10 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Bravo Mile!
Samo tako nastavi. Organizovati ovakva takmičenja, izgleda, mogu samo sposobni ljudi - takvih u ESS definitivno nema. Evo, mesec dana je prošlo od nezaboravnih susreta u Vranju, a nema još o tome izveštaja na takozvanom sajtu ESS. Šta onda više od njih i očekivati.

Čestitam svim pobednicima, i tebi na uspešnoj organizaciji takmičenja.

Миле Јанковић је рекао...

Ne obazirem se ja na ESS. Ionako su nesposobni za bilo koje aktivnosti (doduše organizovali su susrete u Vranju), a sve ostalo je jad i beda, naročito sajt i njegov administrator.

Анониман је рекао...

Zahvaljujem organizatoru na realizaciji takmičenja, a Sretenu čestitam pobedu.

Goran Topličević

Миле Јанковић је рекао...

Jedno pojašnjenje.

Pri rangiranju piramida, vodio sam se pravilom (koje ja koristim) da prve dve najduže reči budu do sada neobjavljene, i sve piramide koje su imale dve najduže reči koje su već sastavili drugi enigmati su eliminisane. Po meni dozvoljena je nadogradnja već objavljenih piramidi (znači pronađena duža reč), ali ne i obrnuto, prema rečima sa manjim brojem slova.
Iz ovih razloga eliminisane su dve piramide Gorana Topličevića.
1. INVESTITORKA, KREATIVNOST.... koju je objavio Milan Milin u Huperu 1993. Ovde je mogla da druga reč bude recimo KVESTIONARI..OTKRIVATI SE...OTKRAVITI SE...
2. BELI MANASTIR, BLAMIRATI SE, MALERISATI, SIMETRALA....koju je objavio Veljko Dopuđa u Eureci 1987.
Rešad Besničanin imao kombinaciju MARINA KOSTIĆ, ROMANISTIKA.. (ovo je novo) ali dalje sve viđeno MINISTARKA, MANASTIRI, STANIMIR.. koju je objavio Milan Milin u Huperu 1993. zbog čega je dobio manje bodova. Ovde je mogla druga reč da bude MARIO STANIĆ ...

Бранислав Никић је рекао...

Mile, svaka čast za organizaciju ovog takmičenja. Malo smo se načekali ovih rezultata, ali to nije toliko bitno. Mnogo je važnije to što si podstaknuo enigmate da naprave radove koji su iznad onih uobičajenih koje viđamo u enigmatskim časopisima i na internetu. Mene su posebno oduševili magični likovi, jer su ova tri koja si prikazao, stvarno vrh vrhova. Bilo bi dobro, a i logično, da objaviš ovde i najbolje skandinavke, ukrštenice i piramide pa da uživamo i u njima.
Kod rebusa i anagrama si propustio da daš i njihova rešenja, pa nebi bilo loše da ih ubaciš.
Da ne zaboravim, čestitke svim pobednicima, a posebno Sretenu Periću koji je postao sveukupni pobednik.

Branislav Nikić

Miroslav Cvetković је рекао...

Posebno mi se dopada što su tu i kompjuteraši, sastavljači "iz glave", ljudi iz ESS... i niko nikome ne prigovara zbog načina na koji su nastali takmičarski radovi, niko nikoga ne napada, mrzi, vređa. To je, po meni, dodatni plus ovom uspelom takmičenju.

Rešad Besničanin је рекао...

Mislio sam da će moj štit 6x8 biti bolje plasiran od pretposlednjeg mesta (iako to verovatno ne bi uticalo na konačni poredak). Zapravo sam poslao dva rada pa ću dati njihova rešenja. Neka posetioci ovog bloga prosude da li sam u pravu.
Prvi štit:
RIBLjE ULjE, OBJEKTIV, BLjEŠTAVO, REKTORAT, ŽUTA RASA, ŠLjIVASTO.
Drugi štit:
ŠKOLjKARI, POLUARAK, ULjULjKATI, SKAKAVAC, GARAVUŠA, VRATAŠCA.

Миле Јанковић је рекао...

Pa Rebes teško da si u pravu. Kod prvog štit neispravna je reč BLJEŠTAVO treba BLEŠTAVO, kod drugog štita imaš dve monotone reči sKAKAVAc, gARAVUŠa. Pri rangiranju štitova prvo sam uzimao štitova koji imaju svih 6 nemonotonih reči, i oni su zauzeli prva mesta. Naravno da je moguće i da neki magični štit 6x8 sa na primer jednom monotonom reči bude vrhunski, ali to je po meni mala verovatnoća.
Stavljaš svoje magične štitove da posetioci bloga prosude da li su tvoji štitovi bolji od tri provolasirana, (meni to ne smeta), ali ako smatraš da su tvoji magični štitovi bolji od ova tri prvoplasirana, onda ti i ja nemamo šta pričati o kvalitetnoj enigmatici.
Koji bih ja imao interes da tebi ili nekom drugom (nebitno kome) dam manje poena, a nekome više, da li ja time postajem više bolji ili manje lošiji enigmata? Ja sam ovo takmičenje napravio za dobrobit svih enigmata Srbije (naravno protivnika uvek ima) a ne radi neke svoje promocije (meni promocija i ne treba).
Sada ću na sajt staviti sve magične likove koji su učestvovali na prvenstvu, pa onda možeš da tražiš od posetilaca bloga na njihov komentar.

Rešad Besničanin је рекао...

Mile,ne znam zbog čega ovako žučan odgovor. Ja sam,čini mi se i napisao, i da je moj rad rad bolje rangiran ne bi promenio plasman takmičara.
Dobro je da si predstavio sve štitove (sviđaju mi se radovi Zorana i Baneta)pa eto prilike da i druge kolege iznesu svoje mišljenje.
Čim je moj sastav sa "ribljim uljem" eliminisan zbog "blještavosti" (može biti i dubleta blistavosti)nisam se ni nadao da bi drugi rad mogao biti bolje rangiran.
Inače, složićeš se sa mnom, ovo je minoran lik za nadmetanje na jednom ovako renomiranom takmičenju.

Миле Јанковић је рекао...

Znam da lik 6x8 nije impresivan, ali ja sam zadao manje zahtevan lik da bi više enigmata učestvovalo, ukoliko bi bio neki teži lik bilo bi mnogo manje učesnika (i ovako nije bilo mnogo učesnika).